Min helg var underbr, hur var din?

Jag måste berätta om vår tältning!
Den var helt fantastisk!
Det började klockan 9, tre sms i alla stod det "Det spöregnar..." Vi skulle tälta ändå, så klockan tolv möttes vi i FÖRSTA vagnen, inte sista som johannes victor och marcel satt sig i (nej nej, jag gav inte fel instruktioner... inte alls...) Oscar pratade (OMG!) I alla fall. Vi kom fram till ekskogen och mötte de som satt sig i sista vagnen...

Så mötte vi mickis som hjälpte till att bära upp alla saker till åkern.
Väl framme så slår vi upp tälten och bäddar i ordning. Sen kommer Issa och så spelade vi "med andra ord".
Jag och mickis hade vunnit om inte johannes hade kommit på nya dumma regler när vi var på väg att vinna. *Ondskefull blick*

Plötsligt kommer det en tant och en gubbe och säger att vi inte får tälta där, men gubben sa att vi fick så det löste sig, men låt mig citera Cormac:
Tant: Men här får man inte tälta!!
Cormac: Joorå!
Alla andra: Får man inte? hum hum hum...
Lol kaxig ska man vara ;D

Vi grillade korv och hade mysigt. Senare så kom även pia, max och pelle och gjorde oss sällskap. De stackarna släpade med sig ett "sexmannatält utan botten" Smart? Nä.

mickis jag och issa hämtade våra charader och andra lekar och så lekte vi... mycket... Jag kommer förmodligen få bilder från mickis :)
Charaderna fick hård kritik från Victor och jag fick många "komplimanger" om att jag är onormal etc :D:D Jag förstår inte hur han kom ram till det... Charaderna var ju underbara... Mickis och jag har en oändlig fantasi!
"Pegasus köper lite humor"
"En kyckling ligger under en papperskorg och får varken luft eller pepsi"
"En bäbis luktar på en groda"
"Gaston visar halsmusklerna"
"Ett popcorn som hellre vill rocka"
"Fantomen badar med sin mammas tvålar och han skäms inte för det"
mm.

Kul var det.

Sen fick vi den underbara idén att ringa sexlinjen! Åh vad längesen det var!
Jag fick prata först, och jag säger bara en sak! Skrattet var nära hela tiden!

Vi fick tag på en kille som hette Joakim.
Jag presenterade mig som krockidocki.
Han var 17 år gammal, jag var 22.
Jag: Men... har du gjort det med en fisk någon gång? (Idén kom från mitt konfa-läger)
Han: Va?
Jag: Asså, har du gjort det? med en fisk...?
Han: Jaa... klart...
Jag: Det är väl inte självklart...?

Vi pratar om fiskar och han verkar tillslut fatta att "jag" har en fetish för fiskar.

Jag: Åh vet du! Jag har dekorerat mitt rum som ett hav! Jag har snäckor på väggarna och sand i taket och massa vatten och akvarier överallt i rummet. och du! Har du sett janne långben the movie?! Du vet den där sjöjungfrulampan, tror du inte jag har en sån eller! 8''D
Han: Jaha. Coolt!
Jag: Mmh... Men... jag tycker inte om japaner.
Han: Nähä?
Jag: Nej, vet du inte vad dom gör eller? Dom fångar fisk och skivar den, sen lägger dom den pårisbollar!!! Liksom äcklon!
Han: Jaa, jag hatar också japaner. Man borde spränga bort hela landet.
Jag: Men du vet väl att det är olagligt att säga "jag vill döda alla japaner som finns"? Fast nu var det ju inte olagligt eftersom jag bara berättade för dig... Men det är extremt olagligt att säga det om man verkligen verkligen VILL DÖDA ALLA JAPANER SOM FINNS. MEGA OLAGLIGT! Men jag sa det ju i ett utbildningssyfte.
Han: Jaa, jag vet.
Jag: Mh. Och vet du vad jag hatar mer? Människor som lägger nät i vattnet. Tänk på de stackars delfinerna som simmar där så fastnar de och bara EEEEHUUUUUUUWWWW!!!!! så skriker de efter sina mammor. Tänk på deras familjer.
Han: Jaa... Man blir ju ledsen.
Jag: Mh, men du vet dom här fula djuren som går runt ute... Vad heter dom....? Bosser...? Dom har horn...
Han: eeeehhh.....
Jag: jag kommer inte ihåg... Typ kosser eller något... Vet du vad... Dom äter gräs! Vilka puckon va? Men liksom, jag skulle nog inte heller vara så smart om jag hade ett horn genom hjärnan. Teehee..
Han: Mh nää..
Jag: Åh. Nu har vi pratat i 13:37 minuter. Fast du kanske inte spelar så mycket... Du hatar ju japaner... Men man ska inte hata.
Han: Jag hatar det dom gör mot fiskarna! Min mamma (?) har ett akvarium.

OSV. Kul som fan var det! Och han höll verkligen med om allt jag sa x''D
UNDERBART!

När jag pratat klart och linjen bröts så fick jag applåder för mitt fantastiska skådespeleri :D
Haha
Det var svårt att hålla masken, speciellt när tågen började låta och max och pelle (högljutt) kom tillbaka från någonstans xD

Oh well.
Det här ska vi göra om. Jag ska börja jobba på nya fetisher. Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0