Filmkväll <3

Hallå!

Igår kväll hade jag filmkväll hos mig, det var galet mysigt~!
Vi som var här:
-Jag
-Beccy
-Mickis
-Pia
-Johannes

Det började med att min klocka ringde klockan 08.20 och då gick jag upp och gjorde mig i ordning, sen städade jag rummet och lite av det övriga huset, sen kom Beccy över och så gick vi ner till centrum eftersom jag skulle tilltandläkaren.

Jag hade inga hål och det såg jättebra ut :D Haha.
Sen gick vi och handlade mat och snacks inför kvällen.
Väl hemma började vi städa och greja och så lagade vi maten.

Meny:
-Fördrink med hallon-is
-Kyckling med potatisklyftor och tszatziki
-Tomat och mozarella sallad
-Gino
-Glass

Det var riktigt kul att fixa allt och extremt mysigt att sitta i uterummet med de andra och avnjuta dagens arbete ;D
Efterrätten failade lite, men alla verkade gilla det i alla fall :)

Efter middagen gick vi in och skulle kolla på film. Det blev PUSH, en helt okej film :)
Vi kollade på en hel del skit under kvällen, och när klockan var 4 sa jag att jag skulle sova. Jo, tjena liksom. Haha för mycket socker under dagen ledde till att jag gick ut, sprang några varv på tomten och sen gick in igen. De andra följde mitt exempel och tillslut så stod vi och dansade till Lucky Star ute på uppfarten.

Jag har aldrig påstått att vi är normala.

Sen blev klockan mycket och DÅ skulle jag sova. Men icke.

Mickis och Beccy somnade i sofforna, pia åkte hem och jag och Johannes låg och pratade hela natten. Vi pratade om allt och ändå inget (Y) Lyckat.

Klockan 09.00 så känner jag att nu har jag dygnat och nu är det dags att sova, så motvilligt så somnade jag och sov. I en timme.

Klockan 10 gickjag upp och diskade all disk och städade undan röran :)
Haha, jag tror jag är född hemmafru x'D Nädå, haha.

Men men, nu har alla åkt hem och jag vill bara säga

TACK FÖR EN EXTREMT MYSIG FILMKVÄLL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0