Uppdatering

Teehee, jag fick en liten tillsägelse från Pia om att jag aldrig uppdaterar.

Så.
Äntligen en uppdatering.

Vad har hänt under tiden då?
Jo mycket, men i fokus just nu är nog Zombie-walk day på lördag och efteråt blir det födelsedagsfest hos Issa som har fyllt år <3 Grattis grattis.

Idag var jag och Mickis i stan och köpte present till Issa. Hon ska få plugga kanji-tecken :''3
Jag köpte även två paket Viva blonderingar och en hårspray :)

Får hoppas att håret blir bra nu ^__^

Det var typ allt för tillfället.

Pussi<3


Kommentarer
Postat av: Pia

yaaay! uppdateriiing :D

<33

2009-10-08 @ 22:21:27
URL: http://inmymouth.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahaha du får mig att blogga. OMANLIGT!

2009-10-15 @ 17:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0